Görev Tanımı Formu | |
Üst Birim |
Personel Dairesi Başkanlığı |
Birim |
Destek Hizmetleri Müdürlüğü |
Alt Birim |
Personel Hizmetleri Birimi |
1. Mutemetliğini yaptığı birimlerin personeline ilişkin olarak maaşa etki eden tüm bilgileri yasal süreler içerisinde KBS, Maaş Bilgi Sistemi, BES, Kesenek vb. ilgili sistemlere girmek. 2. İcra, haciz, nafaka, sendika, kefalet, kira, kişi borcu, giyim yardımı, ölüm yardımı, personel nakil bildirimi vb. işlemlere ait evrakı düzenlemek ve gerekli yazılarını hazırlamak. 3. Maaşla ilgili kurum içi veya kurum dışına yazılması gereken yazıları hazırlamak. 4. Ücretsiz izine ayrılan veya görevinden ayrılan personele borç çıkarma işlemlerini yürütmek. 5. Ücretsiz izinden dönen, açıktan veya yeniden atananlara kısıt usulüne göre maaş ödemesi yapmak. 6. Biriminden ayrılan personelin Personel Nakil Bildirimlerini hazırlamak. 7. ( PKS ) Personel Takip sistemini kullanmak, personel giriş çıkış saatlerini raporlamak ve birimlerine göndermek. 8. Sosyal Güvenlik Kurumuna Aylık Kesenek ve Bildirge Gönderme İşlemlerini yürütmek. 9. Bireysel Emeklilik Sistemi kesinti işlemlerini yürütmek. 10. Maaş haczi işlemlerinin takibini yapmak, kesintileri İcra Dairelerine ve ilgili birim ve kurumlara bildirmek. 11. Giyecek yardımı vb. sosyal haklara ilişkin ödemeler. 12. Hizmet içi eğitim etkinliklerinde görev alan personelin ek çalışma karşılıklarına ait ödemelerin yapılması. 13. Üniversitemiz adına sendikal faaliyetlerle ilgili Kurum İdari Kurulu ve Üye Sayılarının Tespitine İlişkin toplantıların sekretarya işlerini yapmak. 14. Akademik Personel, Sürekli İşçi, İdari Personel ve Emekli Personele kimlik kartı düzenlemek ve yazışmalarını yapmak. 15. Üniversitemiz sendikalı personeline ait sendika ile ilgili iş ve işlemleri ile gelen-giden yazışmalar yapmak. |
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.